Seminer ve Etkinlikler

İstanbul Kültür Üniversitesi (İKÜ) Sanat ve Tasarım Fakültesi Yeni Medya ve İletişim Bölümü tarafından yapılan seminer ve etkinlikler...

İstanbul Kültür Üniversitesi (İKÜ) Sanat ve Tasarım Fakültesi Yeni Medya ve İletişim Bölümü tarafından yapılan seminer ve etkinlikler...


1

ETKİNLİĞİN ADI: Yeni Medya Seminerleri 16 "Dijital Dönüşüm, Endüstri 4.0, AKINROBOTICS"

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 26.04.2018/14.00-16.00                            

ETKİNLİĞİN YERİ: Ataköy Yerleşkesi Amfi ZA/1

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Dijitalleşen işletmeler, Türkiye'de Endüstri 4.0'ın dönüşümü ve bu bağlamda yeterli yazılım ve teknolojik donanıma sahip olmanın önemi ve Dünya'da ve Türkiye'de ilk kez seri üretim yapan insansı robot fabrikası sunum etkinliğinin kapsamı içindedir. 

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Engin Ünal, Ganimete Gilancı

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Akınsoft

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 120


2

ETKİNLİĞİN ADI: SEO, SEM, TR Girişimcilik Ekosistemi 

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 25.04.2018/12.00-14.00                            

ETKİNLİĞİN YERİ: Ataköy Yerleşkesi 1C-08/10

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI:  Seo, Sem, Google ve arama motoru optimizasyonu konularını kapsayan  sunum etkinliğin kapsamı içindedir. 

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Deniz Utku

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Teknokrasi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 20


3

ETKİNLİĞİN ADI: Mobil Kullanıcı Deneyimi Workshop Etkinliği

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 16.04.2018/15.00-17.30                            

ETKİNLİĞİN YERİ: Ataköy Yerleşkesi 1. Kat Çok Amaçlı Seminer Salonu

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Mobil kullanıcı deneyiminde verimlilik sağlamanın püf noktaları, insan ergonomisininin mobil kullanıcı deneyimindeki etkisi ve keşfedebilir bir arayüze sahip olmanın temel prensipleri sunum etkinliğin kapsamı içindedir. 

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Ahmet Erşanlı

ÇALIŞTIKLARI KURUM: UXServices

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 25


4

ETKİNLİĞİN ADI: Yeni Medyada Haber Fotoğrafçılığı

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 12.04.2018/14.00-15.30                            

ETKİNLİĞİN YERİ: Ataköy Yerleşkesi Amfi ZA/1

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Teknolojik gelişmelerle değişen habercilik, dijital mecralarda haber paylaşımı konularının yanı sıra, sosyal medyada haberin dönüşümü ve okuyucu alışkanlıkları sunum etkinliğin kapsamı içindedir. 

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Kemal Batur

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Doğan Haber Ajansı

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 100


5

ETKİNLİĞİN ADI: Deneyim Tasarımı "Sanat Tasarım ve Teknoloji Etrafında Disiplinlerarası Deneyimler"

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 29.03.2018/11.00-13.00                            

ETKİNLİĞİN YERİ: Prof. Dr. Önder Öztunalı Konferans Salonu 

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Dijital ortamda üretilen çalışmaların fiziksel ortama nasıl aktarılacağı konusu sunum etkinliğin kapsamı içindedir. 

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Candaş Şişman, Deniz Kader

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Nohlab

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 120


6

ETKİNLİĞİN ADI: Yapay Zeka ve Müşteri Deneyimi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 15.03.2018/14.00-16.00                            

ETKİNLİĞİN YERİ:  Ataköy Yerleşkesi Amfi ZA/1

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: İnternetin gelişimi ve dijital dünyada müşteri deneyimine ek olarak, Türkiye’de yazılım sektörü, chatboth ve dijital dönüşümün sektöre etkileri yapılan sunum etkinliğin kapsamı içindedir. 

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Ender Yeniömür

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Etiya 

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 100


7

ETKİNLİĞİN ADI: Dijital Pazarlama ve Google 

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 05.12.2017/14.00-16.00                            

ETKİNLİĞİN YERİ:  Ataköy Yerleşkesi Amfi B1/2

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Pazarlamanın dönüşümü ve Google’ın Dijital Pazarlama alanına etkilerine ilişkin yapılan sunum etkinliğin kapsamı içindedir. 

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Nahit Kirazoğlu, Merve Altundağ

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Google

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 120


8

ETKİNLİĞİN ADI: Dünden Bugüne İnternet Gazeteciliği

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 29 Kasım 2017,Çarşamba/10.00-12.00 

ETKİNLİĞİN YERİ:  Ataköy Yerleşkesi 1.Kat Çok Amaçlı Seminer Salonu

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Yeni Medya ve Habercilik, Veri Gazeteciliği ve İnsan Merkezli Habercilik konularının işlendiği sunum, etkinliğin kapsamı içindedir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Sinan Sayrugaç 

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Jurnal.Net

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 80


9

ETKİNLİĞİN ADI: Sanal Gerçeklik Seminerleri III

 ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 27 Kasım 2017,Pazartesi/13.00-16.00  

ETKİNLİĞİN YERİ:  Ataköy Yerleşkesi STF Lab 1.Kat 

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Color Switch oyununun tamamlanması ve oyunun Android ve İOS platformlarına uygun versiyonunun geliştirilmesi, etkinliğin kapsamı içindedir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Ahmet Gökhan Uluçay

ÇALIŞTIKLARI KURUM: BST Yazılım Müdürü

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60


10

ETKİNLİĞİN ADI: Cengiz Özkarabekir ile Söyleşi ve Kemal Sunal Belgesel Gösterimi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 14.11.2017/13.00-15.00                     

ETKİNLİĞİN YERİ: Prof. Dr. Önder Öztunalı Konferans Salonu

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Büyük Usta Kemal Sunal'ın anısına düzenlenen etkinlikte Belgeselci Cengiz Özkarabekir’e ait 'Hayatım Roman' belgeseli gösterimi ve Belgesel’e ilişkin söyleşinin gerçekleştirilmesi.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Cengiz Özkarabekir

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Habertürk,Al Jazeera Türk

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 80


11

ETKİNLİĞİN ADI: Kullanıcı Deneyimi Tasarımı ve Kullanılabilirlik Testi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 13.11.2017/ 13.00-16.00                    

ETKİNLİĞİN YERİ: Çok Amaçlı Seminer Salonu

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Kullanıcı deneyimi ve kullanılabilirlik testleriyle ilgili bilgilerin aktarılması daha sonra kullanılabilirlik testi atölyesine katılan öğrenciler, Öğrencilerin kullanılabilirlik kriterleri listesini kullanarak bir web sitesinin UX uzman görüşü raporunu oluşturmaları. 

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: UX Designer Ahmet Erşanlı,

ÇALIŞTIKLARI KURUM: UX Services

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60


12

ETKİNLİĞİN ADI: Sanal Gerçeklik Seminerleri-II "Unity 3D ile Oyun Geliştirme ve Color Switcher Örneği"

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 06.11.2017

ETKİNLİĞİN YERİ: STF Dijital Tasarım Laboratuvarı

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: BST Yazılm Müdürü Ahmet Gökhan Uluçay'ın konuk olduğu Etkileşimli Medya Tasarımı I dersinde "Unity 3D ile Oyun Geliştirme ve Color Switcher Örneği" konusu üzerine uygulamalar gerçekleştirmek etkinlik kapsamındadır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: BST Yazılım Müdürü Ahmet Gökhan Uluçay

ÇALIŞTIKLARI KURUM: İstanbul Kültür Üniversitesi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 28


13

ETKİNLİĞİN ADI: Sanal Gerçeklik Seminerleri I

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 16.10.2017/13.00-16.00

ETKİNLİĞİN YERİ: STF Dijital Tasarım Laboratuvarı

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİNKAPSAMI: VR, AR, Gamification, Mixed Reality, Advergame teknolojileri hakkında bilgi verilmesi ve Facebook Oculus gözlüğü ile sanal gerçekliğin öğrenciler tarafından deneyimlenmesi.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: BST Yazılım Müdürü Ahmet Gökhan Uluçay

ÇALIŞTIKLARI KURUM: İstanbul Kültür Üniversitesi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 28


14

ETKİNLİĞİN ADI: Dergicilik ve Yeni Medya
ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 01.03.2017 / 13.00
ETKİNLİĞİN YERİ: STF Dijital Tasarım Laboratuvarı
ETKİNLİĞİN AMACI: Dergi yayıncılığı ve yeni medyada dergicilik konusunda bilgi aktarılması, öğrencilerin bu alanda yaptıkları kariyer planlarının desteklenmesi. 
ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Dergicilikte içerik üretimi, editoryal süreç, tematik dergi yayıncılığı, yeni medyada dergicilik ve dergicilikte sosyal medya yönetimi konularında yapılan sunum, etkinliğin kapsamı içindedir.
KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Sofra Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Esra Düzdağ Ateş
ÇALIŞTIKLARI KURUM: Sofra Dergisi
ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 50


15

ETKİNLİĞİN ADI: Mutluluk içimizde mi? 
ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 21.02.2017 / 14.00
ETKİNLİĞİN YERİ: STF Dijital Tasarım Laboratuvarı
ETKİNLİĞİN AMACI: İnsan kaynakları alanında mutluluk yönetimi kavramı ve mutluluk iletişimi hakkında bölüm öğrencilerinin bilgi sahibi olmalarının sağlanması. 
ETKİNLİĞİN KAPSAMI: İş yaşamında mutlu olmanın yolları, başarılı insan kaynakları yönetimi, işe alım sürecinde dikkat edilmesi gerekenler ve profesyonel hayatta verim konuları hakkında yapılan sunum, etkinliğin kapsamı içindedir.
KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Öğretim Görevlisi Dr. Gülbeniz Akduman
ÇALIŞTIKLARI KURUM: DeFacto Mutluluk Müdürü
ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 50


16

ETKİNLİĞİN ADI: Yeni Medya’da Spor Haberciliği 
ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 20.12.2016 / 11.00
ETKİNLİĞİN YERİ: STF Dijital Tasarım Laboratuvarı
ETKİNLİĞİN AMACI: Bölüm öğrencilerinin spor habercili ve spikerliği konusunda bilgilendirilmesi, alana ilişkin kariyer planlarına yön vermelerinin desteklenmesi. 
ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Etkin konuşma ve diksiyon, maç anlatım teknikleri, etkin iletişimde ses ve ikna konularında aktarılan bilgiler ve yeni medyada spor haberciliğine ilişkin bilgilerin aktarıldığı sunum etkinliğin kapsamı içindedir.
KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Emre Tilev
ÇALIŞTIKLARI KURUM: CNN Türk
ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 40


17

ETKİNLİĞİN ADI: Yeni Medya’nın Dünü, Bugünü ve Yarını 
ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 14.12.2016 / 11.00
ETKİNLİĞİN YERİ: 1G-05
ETKİNLİĞİN AMACI: Bölüm öğrencilerinin yeni medyanın tarihsel süreci, kuramsal temelleri ve pratikleri hakkında bilgi sahibi olmalarının sağlanması. 
ETKİNLİĞİN KAPSAMI: İnternetin tarihi ve yeni medya teknolojilerinin gelişimi, sosyal medyaya ilişkin kavramlar ve yeni medya araçlarının özellikleri hakkındaki sunum etkinliğin kapsamı içindedir.
KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Dijital İçerik Danışmanı Orhan Şener
ÇALIŞTIKLARI KURUM: Journo haber portalı
ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 50 


18

ETKİNLİĞİN ADI: Sosyal Pazarlama Yönetimi 
ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 07.12.2016 / 11.00
ETKİNLİĞİN YERİ: 1G-05
ETKİNLİĞİN AMACI: Sosyal pazarlama kavramını kriz örnekleriyle açıklayarak, sosyal medyanın önemini vurgulamak.
ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Sosyal pazarlama kavramı, sosyal medya ve içerik yönetimi, sosyal medyada kriz yönetimi ve kişisel sosyal medya hesapları yönetimi hakkındaki sunum etkinliğin kapsamı içindedir.
KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Proje Dükkanı Ajans Başkanı ve Kurucusu Ali  Cenk Gülce
ÇALIŞTIKLARI KURUM: Proje Dükkanı


19

ETKİNLİĞİN ADI: Dijital Pazarlamada Big Data Yönetimi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 05.12.2016 / 13.00

ETKİNLİĞİN YERİ: STF Dijital Tasarım Laboratuvarı

ETKİNLİĞİN AMACI: Günümüz dünyasında veriye dayalı pazarlama ve Big Data Yönetimi konusunda öğrencilere bilgi aktarılması.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Dijital Pazarlamada Big Data Yönetimi konusunda aktarılan bilgiler ve günümüz pazarlama dünyasında iletişim stratejilerinin anlatıldığı sunum etkinliğin kapsamı içindedir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Ekin Olcan Şahin

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Emarsys Satış Direktörü

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 70


20

ETKİNLİĞİN ADI: Dijital Pazarlama Yönetimi
ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 30.11.2016 / 11.00
ETKİNLİĞİN YERİ: 1G-05
ETKİNLİĞİN AMACI: Dijital pazarlama yönetiminin tanımını yaparak önemini vurgulamak.
ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Pazarlamanın dijital mecralarda yönetimi, yeni pazarlama trendleri hakkındaki sunum etkinliğin kapsamı içindedir.
KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Proje Dükkanı Ajans Başkanı ve Kurucusu Ali Cenk Gülce
ÇALIŞTIKLARI KURUM: Proje Dükkanı
ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 66 


21

ETKİNLİĞİN ADI: Yeni Medya ve Reklamcılık

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 21.11.2016 / 13.00

ETKİNLİĞİN YERİ: Çok Amaçlı Seminer Salonu 1G-05

ETKİNLİĞİN AMACI: Günümüz reklamcılığı ve yeni medya ilişkisi konusunda öğrencilere bilgi aktarılması.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Geçmişten günümüze reklamın gelişimi ve yeni medyada reklam kampanyaları stratejileri konularında aktarılan bilgiler ve başarılı reklam kampanyalarından örneklerin yer aldığı sunum etkinliğin kapsamı içindedir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Karpat Ajans Kurucu & CEO’su Karpat Polat

ÇALIŞTIKLARI KURUM: KARPAT Reklam Ajansı

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 100


22

ETKİNLİĞİN ADI: Kişiselleştirilmiş e-Pazarlama

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 14. 11. 2016 / 13.00

ETKİNLİĞİN YERİ: STF Dijital Tasarım Laboratuvarı

ETKİNLİĞİN AMACI: Dijital pazarlamanın gelişimine paralel olarak dönüşen tüketici ihtiyaçları ve önemi artan kişiselleştirme konusunda öğrencilere bilgi aktarılması.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Dijital platformlarda veri toplama, segmentasyon ve veri analizi ile dijital satışta analitik öngörü konularında örnekler ve sektörel çalışmalara yer verilen sunum etkinliğin kapsamı içindedir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Adİstanbul Kurucu & Dijital Stratejist Sinan Elver

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Adİstanbul

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60


23

ETKİNLİĞİN ADI: Değişen Medya Alışkanlıkları ve Reklam Satış Yönetimi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 31. 10. 2016 / 13.00

ETKİNLİĞİN YERİ: STF Dijital Tasarım Laboratuvarı

ETKİNLİĞİN AMACI: Değişen tüketici profiline paralel olarak dönüşen medya kullanımı ve dijital dünyada yeni reklam satış stratejileri hakkında öğrencilere bilgi aktarılması.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Yeni tüketici profili, yeni medya araçları ve reklam satış yönetimi kavramları üzerinden örnekler ve araştırma sonuçlarıyla yapılan sunum etkinliğin kapsamı içindedir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Kuvars Bilişim Yayıncılık Kurucu & Genel Müdürü, IAB Endüstri Standartları Kurulu Üyesi Neslihan Mesutoğlu

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Kuvars Bilişim Yayıncılık

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60


24

ETKİNLİĞİN ADI: “Dijital Pazarlamanın Gizli Silahı e-WOMM” 
ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 24. 10. 2016 / 11:00
ETKİNLİĞİN YERİ:  AMFİ B1-3 
ETKİNLİĞİN AMACI: e-WOMM kavramı, sosyal pazarlamada tavsiye ve ağızdan ağıza pazarlama konularında öğrencilere bilgi aktarılması.  
ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Ağızdan ağıza pazarlama, sosyal medya, WOMM’un markalara etkisi konularının anlatılması ve Tavsiye Kanalı platformu üzerinden verilen örnekler etkinliğin kapsamı içindedir.
KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Renan Tan Tavukçuoğlu 
ÇALIŞTIKLARI KURUM: Tavsiye Kanalı & Tavsiye Evi
ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 130 


25

ETKİNLİĞİN ADI: Yeni Tüketici Trendleri
ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 10. 10. 2016 / 14:00
ETKİNLİĞİN YERİ:  1C-03/05 
ETKİNLİĞİN AMACI: Vestel Pazar Araştırmaları Sorumlusu S. Cihan Bozkuş ile dijitalleşen dünyada değişen tüketici profili ve pazar araştırmalarındaki yenilikleri anlatmak.
ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Yeni tüketici profili, sosyal medya, yenilikçi marka kavramları üzerinden örnekler ve araştırma sonuçlarıyla yapılan sunum etkinliğin kapsamı içindedir.
KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Vestel Pazar Araştırmaları Sorumlusu S. Cihan Bozkuş
ÇALIŞTIKLARI KURUM: Vestel
ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60

 


Son Güncelleme Tarihi: Cu, 05/25/2018 - 16:15