Vizyon
Yeni Medya ve İletişim Bölümü, iletişim sektörünün; reklamcılık, halkla ilişkiler, dijital pazarlama, gazetecilik, sosyal medya gibi alanlarda hizmet verebilecek, yeterli bilgi ve yeteneklerle donatılmış, küreselleşen dünyanın gereklerine göre şekillenen yeni dünya düzenine ve teknolojik sistemlere kısa sürede uyum sağlayabilen, dünyadaki ve ülkesindeki değişimlerin farkında olarak yakından takip edebilen, yaşam boyu öğrenmenin ve kişisel gelişimin öneminin bilincinde olan “Yeni Medya ve İletişim” alanında uzmanlar yetiştirmeyi hedeflemektedir.
Misyon
Yeni Medya ve İletişim Bölümü’nde, alana yönelik kuramsal bilgilerin aktarılmasının yanında, yeni medya alanında özgün, yaratıcı projelerin oluşturulması süreçleri ile küreselleşen ve dijitalleşen medya sektörünün gereksinim duyduğu, yetkin, uzman donanımlı iletişimcilerin yetişmesine katkıda bulunmak amaçlamakta ve bölümde tüm çalışmalar bu amaç doğrultusunda yürütülmektedir.