Kariyer Olanakları

Yeni Medya ve İletişim Bölümü öğrencileri eğitimlerini tamamladıklarında, dijital dünyadaki tüm yeniliklerle ilgili donanımlı ve sektördeki değişimleri hızlıca yakalayabilen birer iletişimci olma şansını yakalamaktadırlar. Öğrenciler, iletişim, teknoloji ve dijital medya konusundaki bilgileriyle son dönemin yükselen gücü sosyal medya alanında aranılan, yetkin birer kişi konumuna gelmektedirler. Günümüzde tüm iletişim sektörünü yönlendiren yeni medya alanındaki birikim ve becerileriyle onları bekleyen geniş yelpazedeki kariyer fırsatlarından faydalanabileceklerdir. Sektörün önde gelen isimlerinden ve güçlü akademisyen kadrosundan almış oldukları uygulamalı eğitimler ve akademik altyapı sayesinde profesyonel hayata yetkin bir biçimde başlayabileceklerdir.

Yeni Medya ve İletişim Bölümü’nde lisans eğitimlerinin bir bölümünü, ERASMUS anlaşması kapsamında yurt dışında anlaşmalı olduğumuz üniversitelerde sürdürebilirler. Eğitimin süresince katılacakları yeni medya alanındaki seminer ve workshoplar sayesinde bakış açılarını zenginleştirebilir ve sektörün önde gelenleriyle gerçekleştirilecek etkinliklerle profesyonel dünyaya ilişkin geniş bilgi sahibi olma şansını yakalayabilirler.

Yeni Medya ve İletişim Bölümü mezunları; dijital medya, reklam, pazarlama ve yapım sektörlerinde; “Sosyal Medya Yöneticisi”, “Dijital İçerik Yöneticisi”, “Sosyal Medya Uzmanı”, “Dijital Pazarlama Yöneticisi”, “SEO (Arama Motorları Optimizasyonu) Uzmanı”, “SEM (Arama Motorları Reklam) Uzmanı”, “E-Ticaret Uzmanı”, “Dijital Yayın Direktörü”, “Dijital Yayın Platformlarında Gazeteci ve Editör”, “Kullanıcı Deneyimi Tasarımcısı”, “Dijital Platform ve Etkileşim Tasarımcısı” olarak yer alabilirler. Ayrıca, lisans eğitimleri sırasında yandal ve çift anadal olanaklarından yararlanarak kariyerlerine farklı bir yön verebilirler.
 


Son Güncelleme Tarihi: Cu, 07/20/2018 - 13:34