Markalar İçin Her Yönüyle Sosyal Medya Konuşuldu

Yeni Medya ve İletişim Bölümü ile Yeni Medya ve İletişim Kulübü tarafından ortaklaşa düzenlenen “Markalar İçin Sosyal Medya Yönetimi” konulu seminer, sektörün deneyimli temsilcisi Beyza Bozkurt’u öğrencilerle bir araya getirdi. 

Mobil İletişim Teknolojileri dersi kapsamında 7 Mart Perşembe günü gerçekleştirilen seminerde, Sosyal Medya Uzmanı Beyza Bozkurt farklı markalar için yürüttüğü sosyal medya çalışmalarını öğrencilerle paylaştı. İKÜ İletişim Sanatları mezunu olan Bozkurt, dijital pazarlama ve sosyal medya alanında uzmanlaşmak isteyen öğrencilere deneyimlerini aktardı. Sosyal medya kavramını açıklayarak markaların sosyal medyada bulunma amaçları, markalar için sosyal medya stratejisi belirleme, etkili sosyal medya içeriği üretimi ve hesap yönetimi gibi konularda önemli bilgiler aktardı. Türkiye’de sosyal medya kullanım alışkanlıklarına ilişkin güncel verileri paylaşan Bozkurt, farklı mecraların yönetiminde sosyal medya uzmanlarının sıklıkla başvurduğu platformlara işaret etti. 

Sunumunun sonunda Yeni Medya ve İletişim Bölümü öğrencilerinin Mobil İletişim Teknolojileri dersi kapsamında hazırladıkları sosyal medya projelerini değerlendiren ve öğrencilerin çalışmalarına katkıda bulunmaktan duyduğu mutluluğu dile getiren Bozkurt konuşmasını, iyi birer sosyal medya uzmanı olmak isteyen öğrencilere tavsiyelerde bulunarak sonlandırdı. 
 


Son Güncelleme Tarihi: Per, 03/07/2019 - 17:35